Heippa taas!

nyt ollaan taas oltu laiskoja eikä olla muistettu kirjotella... noh,uusi vuosi se meni hyvin. Minä tyttö se en mitään raketteja pelännyt! moni koira tosin sitä pauketta pelkää ja täällä haminassa yksi koira on vieläkin uuden vuoden reissuilla :( voikun se jo löytyisi.

Minä tyttö se kasvan kovasti tai siis kasvan painoa ja karvat alkaa kasvaa pituutta,korkeutta ei enää taida tulla lisää,niin luulen.

Päivät menee humisten,Mico poikaa tykkään kovasti vahtia ja myöskin  komentaa jos se jotain pahaa meinaa tehä (esim. hyppiä hulluna sängyssä tai sohvilla). Äitiä on kiva yrittää pompottaa :) sitä taitaa myös tehdä Mico,mutta isiä me molemmat micon kanssa uskotaan.

Kyllä sitten on jännää kun yksi äitin tuttu on kertonut että sillä on berni niin se oli yksin ollessa pistänyt tapetit ja sohvat ja kaikki remonttiin....minä tyttö se en ole mitään rikkonut :) ( ainakaan vielä) tai siis muotoilin minä kyllä hiukan isin silmälaseja kun ne oli saunassa....tietysti muutaman Micon pikkuauton olen rikkonut. Mutta ei mitään muuta sen kummempaa.

Oih,taas tuli mukavasti lunta maahan ;) oli taas niin kivaa mennä kirmata pihalla kun äiti teki lumitöitä ja mä tyttö se juoksin kasasta kasaan :)