Tänään olimme neuvottomassa mummilla ja papalla kylässä.Kyllä oli ihmeellistä tutustua uuteen paikkaan...Kivaa oli kirmata siellä pihalla,micon kanssa leikimme pallolla ;) Tipsu villakoira ei oikein välittänyt minusta ( se onkin jo 14.v) . Tipsu pysytteli vähän kaukana minusta jos riehuin...äiti ja isi lähti käymään kaupassa ja minä jäin sinne Micon,mummin ja papan kanssa niin minulla tuli hirveä ikävä äitiä ja isiä.Aloin oikein ulvomaan ja itkin kun huomasin että ne lähti pois...noh,kylllä minun on totuttava olemaan joskus hoidossakin vaikka vain hetken...yksin en ole vielä ollut kauaa. Pari kertaa olen ollut pienen hetken yksin jos äiti on mennyt ulos tai suihkuun tms...pikkuhiljaa on yksin oloonkin opeteltava...äiti lupas et laittaa huomenna uusia kuvia musta,kun kamerasta on patterit nyt loppu niin ei saa kuvia koneelle! (huono kamera kun on patterivehe) sain tänään taas uusia luita ja makupaloja ;) nam! makupalat on kyllä vissii sitä varten et jos ne yrittää opettaa mulle jotain niin saan aina niit vaan palkinnoksi! höh! olisin voinnut syödä kaikki heti ;)