Tänään on ollut tuiki tavallinen touhu päivä.Päivällä olimme taas autoajelulla..noh,kyllä tuo autoilu alkaa jo tuntua iha ok asialta.

Äiti kanteli tänään puita puuliteriin...minä tyttö yritin sitä parhaani mukaan auttaa,mutta kuulemma kannoin vaan enemmin niitä pitkin pihoja kun ne olis pitän sinne liiteriin viedä...;) enhän mä siellä voi leikkiä! (pöhkö äiti). Sit mukamas tein homman väärin kun riuhdoin ja revin kuulemma vain alimmaisia puita siintä kasasta...olikos siin ollut jotain väärää jos olisin sen kasan siihen leväyttän???? ei minusta :)

Illalla menimme suskulle ja janille kylään. Siellä minä tietysti riehuin vain Räpsyn kanssa. Tällä kertaa Räpsy jo osasi laittaa mulle vastaan kun tarpeeksi sitä ärsytin ja purin...miksi?? ihme likka....kai mä olen joskus liian päällekäyvä tai jotaa...ja räpsy on niin peini :)

jaahas ja nyt olis aika taas kuulemma kynsienleikkuun ja harjauksen...ja nyt ne on seonneet kaikki (siis äiti ja isi)ne laitto mulle tässä yks ilta sellasen ihme ketjun kaulaan ja laittomut seisomaan kuin jonkun vahapatsaan ( en kyllä paikallani ollut)...sitten ne siirteli mun jalkoja ja teki jotain muuta...en kyllä ymmärrä yhtään et mitä ne halus??? mut nyt on aika kaunistua  taas ;) äiti laittaa tänne varmaan viimeistää huomenna uusia kuvia!