Hui!

Äiti soitti eilen eläinlääkäriin ja varaili minulle aikaa rokotukseen...siinä sitten lääkäri kyseltyään ikää ja madotuksia että jos tulisitte jo huomenna??? no niin sitä tänään mentiin rokotukseen! minä tyttä se painelin sinne sisälle kuin kotiini ;) ensi töikseni hyppäsin lääkärin syliin innokkaasti kun se oli mua vastassa polvillaan. Ensin hieman tutustuttiin lääkäriin ja sitten ne jutusteli äitin kanssa ja merkkaili jotain koneelle ylös. Sitten oli aika nostaa mut pöydälle ja antaa piikki...minä olin niin innoissani siintä lääkärisä ja kaikesta ett en edes tajunnut kun se oli jo pistänyt sen rokotteen... ;) olin kuulemma tosi reipas! sitten lääkäri vielä tutki minua ja taas sain vähän tutkia paikkoja ja leikkiä lääkärin kanssa.

Sunnuntaina pääsen kuulemma katsomaan Raijaa ja Heikkiä kouvolaan.Siellä myös tapaan eläinlääkärin joka laittaa mulle sirun! hui! no eikai se satu :) ja sitten myöskin tapaan sisarukseni ja heidän perheensä...en kyllä malttaisi odottaa!!!!!!!

Tänään olen ollut pihalla paljon kun isi läks töihin ja äiti laittoi Micon päiväunille. Sitten minä ja äiti mentiin pihalle ja äiti kävi maalaamaan autotallia sisältä...kyllä se ensin joutui minua estelemään etten olisi mennyt sinne maalien sekaan,mutta sitten minä luovutin ja kävin leikkimään kepillä...unikin tuli siinä odotellessa kun äitillä se maalaaminen hieman kesti...