1929149.jpg

Gizmo tuli lauantai iltana kylään. Kyllä meilläoli sitten hauskaa,emme olleetkaan melkein kuukauteen nähneet toisiamme! pyärimme toisten persuksissa kiinni. Gizmo tajusi nyt että minäpä olenkin narttu! ja minä innossani pyörin sen ympärillä ja meillä oli kuulemma kuin jokin "kosinta tanssi" meneillään :)

Olimme perjantaista launtaihin Micon kanssa neuvottomassa mummilla ja papalla yötä. Isillä kun oli 30.v synttäri juhlat,niin meitin piti mennä hoitoon.

Äiti nosti minut tänään vaakaan taas! huh! hyvä että se jakso enää minua sylissä pitää. Vaaka näytti jo 20,3kg!!!!!!!!! olen jo iso tyttö:) juuri äsken meillä oli taa äitin kanssa kauneudenhoito hetki. Se leikkas mun kynnet ja harjasi. Sitten se taas yritti mua laittaa seisomaan kuin jotain näyttelykoiraa :) mä vaan en tällä kertaa jaksan siihen yhtään keskittyä,noh,pikkuhiljaa....

1929145.jpg

Kuka voisikaan vastustaa näitä mun nappisilmiä!!! enhän mä koskaan mitää pahaa tee :)