Heippa!

ei olla taas äitin kanssa oikein muistettu kirjotella tänne kuulumisia....minä se vaan kasvan kohisten ;) terveenä olen pysynyt ja ruoka maistuu :) joulu on kohta jo ovella,mitäköhän kivaa saankaan joulupukilta hmm...äiti ja isi tuossa yksi päivä  miettiväkin että mitäköhän tuumaan joulukuusesta??? kissat antaa kyllä sen olla rauhassa,mutta kuulemma minä ja mico sille jotain saatamme tehdä :)

Toinen asia on taas se etä mitähän teen kun joku sellanen punanuttunen ja parrakas joulupukki meille sisään tulee...minähän tunnetusti olen kova vartioimaan pihaamme ja varsinkin micoa suojelen..mutta oi sitä riemua kun vieraita saapuu,varsinkin kun Susku ja Jani tulee Räpsy hauvan kanssa! siinä meinaan ovetkaan ei meinaa minua pidellä kun Räpsyn nään :) Tai jos "poikakaverni" Gizmo (bordercollie) saapuu niin silloin sekoan tyystin:)

Olen nykyään oikein ovela ....yöllä yritän vaivihkaa hiipiä äitin ja isin viereen nukkumaan ;) äiti on monta kertaa nauranut mulle että lulen olevani joku perhoskoira että mua ei muka huomaa kun kiipeän sänkyyn :) no usein olen nukkunutkin sängyssä,mutta kuuma siellä tulee ja siirryn lattialle makaamaan. oma patjakin minulla on,mutta paljas ja viielä lattia on paras.