Taas yksi päivä takana päin...tänään kävin pikaseen pulahtamassa Micon uima-altaassa ;) ei ollut kyllä mitään lämmintä vettä! noh,minä likka pinkasin sieltä yhtä nopeesti pois kuin meninkin! eikä kastunut kuin tassut hiukan...gizmo pojan kanssa touhusin pihalla tänään ;) se ei aina vain ymmärtänyt kun minä likka sille haukuin ja yritin saada sen leikkimään puremalla...no kyllä me sitten leikittiinkin yhdessä vähän. Kissojen kanssa olen jo tehnyt enemmin tuttavuutta,mutta ne ei vieläkään ymmärrä mua kun yritän purra ja haukkua niille ( ne ei taida osata leikkiä kuin koirat)  ;) eilen äiti leikkasi mun kynsiä...minä tyttö se vaan kiltisti makasin maassa ja söin sellaista luuta :) välillä yritin hieman pyristellä vastaan,mutta eihän se niin kauheeta ollut. onhan se niitä jo aiemminkin leikannut ja välillä on  "leikkinyt leikkaavansa" ( äiti luulee etten ole tajunnut sitä) sisäsiisteys on kuulemma jo hyvällä mallilla! yöllä tulee max.2 pisut ja 1 kakat (keittiön pöydän taakse) nekin teen sinne pöydän taakse sen takia että ne olisi piilossa. päivisin ei kyllä ole enää vahinkoja sattunut sisään,ellei ole ollut hirveä hätä ja kukaan ei ole sitä tajunnut (todella harvoin).kyllä se tästä...olenhan vielä niin pieni  ja viaton ;)