Ihanaa lunta ;) Sara tykkää kyllä lumesta,neiti kun pääsi pihalle aamulla niin voi sitä onnea ja ihmetystä...juoksi neiti ympyrää pihalla nenä maassa ja eihän sitä suosiolla sieltä enää sisään saa :) äiti harmitteli että ei ehtinyt kunnon kuvaa saamaan minusta lumessa,mutta enhän paikallani kestänyt joten ei minusta selvää kuvaa saisikaan :)

Nyt on äiti laiskasti kirjotellut tänne ...elikkäs minulle kuuluu hyvää ja kasvan oikein kovasti! viimeksi viikko sitten puntarikin näytti aika mojovan luvun: 28,5kg!!! olenpa iso tyttö...vauhtia piisaa ja kuulemma vaarallisiakin tilanteita kun Mico pojan kanssa leikin.

Osaan minä ola välillä pikku-pirukin...kulemma (enhän minä koskaan mitään tee)...Tällä hetkellä en kyllä ole mitään sen iheempää tuhoa saannut aikaan paitsi muutaman micon lelun olen rikkonut sekä tietysti isin silmälasit sai hieman kyytiä sillä aikaa kun muut olivat saunassa...siintä ei tykätty hyvää...

Pureminen ja muu on jo jäännyt vähälle...vielä riehun mahottomasti kun ihmisiä tulee kylään...kuulemma hypin mahottomasti,mitä ne yrittää multa pois saada.

tänään tuli Räpsy tyttö meille hoitoon. se vasta on hauska tapaus. Terrierin elkeet sillä kyllä on...jos liikaa leikin sen kanssa tai huidon sitä "pienillä" tassuillani niin kyllä se tyttö ärähtää mulle. äiti yrittää saada uusia kuvia koneelle ja lisäilee niitä sitten tänne sekä kuvat osioon.